Με όχημα τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας, η αυτοκινητοβιομηχανία εκτιμά ότι υπάρχει χώρος για το Metaverse και στην καμπίνα του οδηγού.
Ήδη οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν ξεκινήσει να πειραματίζονται με το πεδίο της Augmented Reality, ως μέρος των διαθέσιμων εφαρμογών για ένα συνδεδεμένο όχημα, με σκοπό τον αυτοματισμό όσο και για να προσφέρουν νέες μεθόδους εσόδων μέσα από την πώληση του σχετικού λογισμικού και όχι μόνο.
Με τη βοήθεια της Augmented Reality, o οδηγός θα μπορεί να αντιληφθεί εγκαίρως εμπόδια και πιθανά προβλήματα στο δρόμο, ενώ ακόμα και η προσπάθεια για την παρουσίαση οχημάτων χωρίς οδηγό θα μπορούσε να βοηθηθεί από τέτοιες δυνατότητες. Η BMW έχει έρθει σε συνεργασία με την φινλανδική εταιρεία Basemark, η οποία προσφέρει λύσεις AR για το ηλεκτρικό μοντέλο iX.
Εφαρμογές Augmented Reality μπορούν να φέρουν στοιχεία του Metaverse στην καθημερινή χρήση ενός οχήματος, με τους κατασκευαστές να θέλουν να διερευνήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο αυτό το πεδίο. Μεγάλο μέρος του ενδιαφέροντος αυτού έχει να κάνει και με τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού με τα οποία πειραματίζονται ολοένα και περισσότερες μεγάλες φίρμες της αυτοκίνησης.