H Porsche κάνει μία Meta κίνηση marketing για να φέρει πιο κοντά στο κοινό των Ασιατών οδηγών τα τετράτροχα προϊόντα της.
Το πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών της Porsche περνά μέσα από το Metaverse και τον ψηφιακό κόσμο, αφού αντί για τη σύναψη συνεργασιών με διάσημους και influencers, επιλέγει τους Virtual Influencers, δηλαδή ψηφιακές οντότητες που φαίνεται να έχουν μεγάλη απήχηση στο ασιατικό κοινό. Οι οντότητες αυτές παρουσιάζουν με εντελώς διαφορετικούς τρόπους τα οχήματα της Porsche σε virtual περιβάλλον, όπου υπάρχουν λιγότεροι περιορισμοί σε σχέση με τον φυσικό κόσμο.
Το Metaverse αποδεικνύεται ως ένα πρόσφορο έδαφος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού πρόσφατα και η Cupra είχε ανακοινώσει ότι θα δημιουργήσει τον δικό της χώρο εκεί για την αποτελεσματική προώθηση των μοντέλων της. Η Ayayi, ο virtual influencer ψηφιακού γένους θηλυκού, συνεργάζεται με την Porsche, μοιάζει με μία κανονική γυναίκα, αλλά πρόκειται για μία ψηφιακή ύπαρξη που δείχνει από κοντά τα μοντέλα της Porsche.
Με πολύ αρνητικά χρώματα σκιαγραφεί το μέλλον του Web η εταιρεία αναλυτών Forrester Research, όσον…
Μπορεί το Metaverse να είναι ένας κόσμος εικονικός, αλλά αυτό δεν αφαιρεί καθόλου την έννοια…
H Microsoft προειδοποιεί για τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο Metaverse για όσους θα εργάζονται εκεί.…
Γιορτάζοντας τα 34 χρόνια του Air Max, η Nike ζητά από τα παιδιά να δημιουργήσουν…
Ανάπτυξη χωρίς οικονομικούς πόρους δεν μπορεί να υπάρξει πουθενά, ούτε στους εικονικούς κόσμους του Metaverse.…
H ψηφιακή πόλη Decentraland είναι έτοιμη να υποδεχτεί την πρώτη εβδομάδα μόδας που διοργανώνεται πλήρως…