H Porsche προσεγγίζει τους Ασιάτες οδηγούς με Virtual Influencers

H Porsche κάνει μία Meta κίνηση marketing για να φέρει πιο κοντά στο κοινό των Ασιατών οδηγών τα τετράτροχα προϊόντα της.

Το πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών της Porsche περνά μέσα από το Metaverse και τον ψηφιακό κόσμο, αφού αντί για τη σύναψη συνεργασιών με διάσημους και influencers, επιλέγει τους Virtual Influencers, δηλαδή ψηφιακές οντότητες που φαίνεται να έχουν μεγάλη απήχηση στο ασιατικό κοινό. Οι οντότητες αυτές παρουσιάζουν με εντελώς διαφορετικούς τρόπους τα οχήματα της Porsche σε virtual περιβάλλον, όπου υπάρχουν λιγότεροι περιορισμοί σε σχέση με τον φυσικό κόσμο.

Το Metaverse αποδεικνύεται ως ένα πρόσφορο έδαφος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού πρόσφατα και η Cupra είχε ανακοινώσει ότι θα δημιουργήσει τον δικό της χώρο εκεί για την αποτελεσματική προώθηση των μοντέλων της. Η Ayayi, ο virtual influencer ψηφιακού γένους θηλυκού, συνεργάζεται με την Porsche, μοιάζει με μία κανονική γυναίκα, αλλά πρόκειται για μία ψηφιακή ύπαρξη που δείχνει από κοντά τα μοντέλα της Porsche.

Πηγή

Νίκος Καϊμακάμης

Νίκος Καϊμακάμης

Total posts created: 78
O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments