H επαφή του πασίγνωστου ιταλικού οίκου μόδας Gucci με το Metaverse περνά μέσα από το Vault, έναν εικονικό χώρο όπου η φίρμα θα πειραματίζεται και θα αλληλεπιδρά με το κοινό.
Σύμφωνα με τον οίκο Gucci, το Vault είναι ένας χώρος αλληλεπίδρασης και εφαρμογής όλων των σχεδίων της για το Metaverse, μέσα στον οποίο θα μπορούν να δημιουργηθούν κοινότητες στο νέο ψηφιακό πεδίο. Χαρακτηριστικά, η Gucci θεωρεί ότι στο Vault μπορούν να συνυπάρχουν το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι θα υπάρχουν σε μορφή NFT, vintage κομμάτια του οίκου Gucci, σε συνεργασία με την εταιρεία Superplastic, η οποία αναλαμβάνει τη δημιουργία συλλεκτικών αντικειμένων από βινύλιο και ψηφιακά συλλεκτικά είδη, τα οποία θα μπορεί να βρίσκει κανείς μέσα στον χώρο του Vault.
Θρυλικά κομμάτια του Οίκου θα μπορούν να αποκτήσουν δεύτερη ζωή μέσα στον ψηφιακό κόσμο, δημιουργώντας ψηφιακά αντικείμενα πολύ υψηλής αξίας, ανοίγοντας ένα νέο πεδίο δραστηριότητας για τον οίκο Gucci.
Με πολύ αρνητικά χρώματα σκιαγραφεί το μέλλον του Web η εταιρεία αναλυτών Forrester Research, όσον…
Μπορεί το Metaverse να είναι ένας κόσμος εικονικός, αλλά αυτό δεν αφαιρεί καθόλου την έννοια…
H Microsoft προειδοποιεί για τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο Metaverse για όσους θα εργάζονται εκεί.…
Γιορτάζοντας τα 34 χρόνια του Air Max, η Nike ζητά από τα παιδιά να δημιουργήσουν…
Ανάπτυξη χωρίς οικονομικούς πόρους δεν μπορεί να υπάρξει πουθενά, ούτε στους εικονικούς κόσμους του Metaverse.…
H ψηφιακή πόλη Decentraland είναι έτοιμη να υποδεχτεί την πρώτη εβδομάδα μόδας που διοργανώνεται πλήρως…